Jesteś tutaj

Sukces w "Google Online Marketing Challenge"

25-08-2012

Zespół studentów Wojskowej Akademii Technicznej (startujący pod numerem CID 137-928-8308 ) znalazł się wśród piętnastu najlepszych zespołów Europy w piątej edycji międzynarodowego konkursu Google Online Marketing Challenge. Zespół z naszej Uczelni wziął udział w konkursie po raz pierwszy. Grupa w składzie: Rafał Lemancewicz (kapitan zespołu), Radosław Karpiński, Karol Pawłowski przygotowywała się pod czujnym okiem kpt. dr. inż. Rafała Kasprzyka. Zadaniem uczestników konkursu było przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords dla dowolnie wybranego lokalnego przedsiębiorstwa. Studenci WAT nawiązali współpracę z firmą QRS Mazury Szkołą Sportów Wodnych i Ekstremalnych. W tym roku w Google Online Marketing Challenge wzięło udział ponad 11 tys. studentów z 86 krajów. Specjalny algorytm wybrał 15 najlepszych zespołów w danym regionie.

>> Napisz do autora <<