Jesteś tutaj
Sukces w "Google Online Marketing Challenge"
Zespół studentów Wojskowej Akademii Technicznej (startujący pod numerem CID 137-928-8308 ) znalazł się wśród piętnastu najlepszych zespołów Europy w piątej edycji międzynarodowego konkursu Google Online Marketing Challenge. Zespół z naszej Uczelni wziął udział w konkursie po raz pierwszy. Grupa w składzie: Rafał Lemancewicz (kapitan zespołu), Radosław Karpiński, Karol Pawłowski przygotowywała się pod czujnym okiem kpt. dr. inż. Rafała Kasprzyka. Zadaniem uczestników konkursu było przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords dla dowolnie wybranego lokalnego przedsiębiorstwa. Studenci WAT nawiązali współpracę z firmą QRS Mazury Szkołą Sportów Wodnych i Ekstremalnych. W tym roku w Google Online Marketing Challenge wzięło udział ponad 11 tys. studentów z 86 krajów. Specjalny algorytm wybrał 15 najlepszych zespołów w danym regionie.
Wyszukiwanie
p | w | ś | c | p | s | n |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |